ממשיכים בעשיה: למעלה מ-48,000 פניות טופלו במהלך שנת 2018 במוקד העירוני 106

ממשיכים בעשיה: למעלה מ-48,000 פניות טופלו במהלך שנת 2018 במוקד העירוני 106

99% מהפניות לשנת 2018 שהתקבלו במוקד העירוני 106 טופלו בהצלחה.

באגף בטחון וסדר ציבורי סיכמו את שנת הפעילות של המוקד העירוני 106 לשנת 2018. במהלך שנת 2018 נרשמו 80,785 שיחות למוקד העירוני ונפתחו 48,109 פניות לטיפול. 99% מהפניות טופלו ונסגרו ו- 483 פניות שהן כאחוז מכלל הפניות עדיין נמצאות תחת טיפול.

הפניות מתקבלות במרביתן ע"י תושבי העיר וכן מעובדי הרשות, אתרי המצלמות הפרסומות ברחבי העיר, גורמי בטחון ועוד.

היום בו נפתחות הכי הרבה קריאות הוא יום ראשון ומרביתם נפתחות בין השעות 8:00-16:00. החודש בו נפתחו הכי הרבה קריאות במהלך השנה הוא חודש אוקטובר בו חלו חגי תשרי וכן התקיימו הבחירות העירוניות.
החל מחודש יולי החלה לפעול במוקד העירוני באגף בטחון וסדר ציבורי מערכת האספייר לבקרת שיחות, שהראתה כי זמן המתנה ממוצע לקבלת שירות במוקד העירוני עומד על 47 שניות.

המוקד מקבל מדי יום פניות תושבים לגבי מערכות אבטחה, פינוי גזם, נקיון רחובות, פיצוצי מים, הקמות רעש, מפגעים בשטחים ציבוריים ועוד ועושה ככל האפשר על מנת לפתור במהירות וביעילות מירבית את התקלות למען תושבי קרית גת.

מוקד עירוני 106 תמיד לשירותך 24/7